Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захисту прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. п.;
- товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості .
Умови повернення для товарів неналежної якості
Виявили, що товар пошкоджений чи несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернення товару неналежної якості.
Товар неналежної якості - це товар, у якому виявлено недоліки .
- він взагалі не може бути усунений;
- його усунення вимагає більше чотирнадцяти календарних днів;
- він виробляє товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Повернення товарів відбувається через відділення Нової пошти.
Крок 1
Заповніть документи для повернення, що містяться у Замовленні:
- заява на повернення товару
- накладна на повернення товару
- витратна накладна
Крок 2
Зберіть все необхідне для посилки
- зберіть товар у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті,
- необхідно повертати також у комплекті).
- вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару.
- вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Витратне накладне».
Крок 3
Відправте на адресу, з якої було відправлено Замовлення.
Київська область,
смт. Коцюбинське
Відділення Нової Пошти - 1
+38 063 881-09-93
Вартість повернення товару 120 грн.